Brev:
Mad og farver
23. juni 2009
Alder:
14 mdr.
Mad og farver
Hej igen Helen
- 2 breve i rap. Nå men nu til et andet spørgsmål ang mad.
Min datter er begyndt med at vis maden ikk har farver så gider hun ikk at spise det. Normalt elsker hun kartofler men nu gider hun ikk at spise dem vis jeg ikk putter ketchup på eller hun gider heller ikk at spise æg vis jeg heller ikk putter et eller andet på som er rød eller har en farve..
Er det normalt eller er hun bare inde i en fase med mad? Er der andet jeg kan gøre måske. For prøver at have så mange farver som muligt for at hun interesser sig for det...
Hilsen Thora